2009年9月20日星期日

不能饒恕的懶

上星期日讀到張堅庭寫香港為何不需要設立文學館,論點簡潔有力,因而留意上其在《明報》親子版的每周專欄。今日,他在專欄推薦熱爆華文地區的《大江大海一九四九》,我則推薦他在文末那則〈另訊〉,因為深有同感,特別抄錄於後:

另訊:商台郭志仁努力改善懶音有進步,但仍然 “生””山”不分,再努力一定得。now TV 的周凱勁的懶音真係好勁,他曾經改善,但上周又故態復萌,證明他只是懶惰。新聞部的何梓琦依然故我,足球台鄭兆聰及高志超十分嚴重(兩位都曾是我兒子的教練,冇辦法,依音直說),付費電視的球評員懶音超標,女主持亦然,罪在審核批准的主管,你哋真係好唔掂呀!而有線有位以為好幽默的懶音王,我忘了姓名,表達方法已不討好,更兼懶音嚴重,請改善一下,加強競爭力。


真係非常唔該晒張堅庭咁仔細兼不時跟進,我還有些少補充:

我時不時聽到有線電視莊安宜將“恆生銀行”讀成“杭生銀行”,唔該執執佢。另外,政府新聞處搵人錄音做電台電視廣告亦請勿是是但但,呢幾年懶音多到差啲以為政府 promote 嗰啲先至係正音,“佢”讀成 “去” 都出得街,點先依家?

沒有留言: