2009年12月18日星期五

聖誕電影巡禮 -- 少女版

MM 每天哦我們至少一次,想看《神探福爾摩斯》( Sherlock Holmes)。入場理由一:Jude Law ( 祖狄• 羅 ) 做華生,他好靚仔哩。入場理由二: Robert Downey Jr ( 羅拔.唐尼 ) 做福爾摩斯,他在 Ally McBeal 那張聖誕專輯有開過金口,都唱得幾好聽。

沒問題呀 MM,我說,我都好想睇。

另一套 MM 心水戲碼是《吸血新世紀 2 新月傳奇 》( The Twilight Saga : New Moon ) 。這套嘛,我說,唔預我得唔得?上集我已經一路看一路睡了。

爭論的結果是:這套戲是要家長指引的你不和我去看誰和我看呢?

講到很悲情的樣子。

又是我輸。

沒有留言: