2010年3月2日星期二

Nine (華麗后台)

《華麗后台》示範了兩樣嘢: 歌舞片唔易拍,以及有粒粒天皇巨星助陣唔係大晒。導演 Rob Marshall 另一套歌舞片前作 Chicago ( 《 芝加哥》) 璀璨瑰麗兼揮洒自如,今次可惜,此情難再。海外影評甚至歸咎於 Daniel Day-Lewis (丹尼爾.路易斯)。《 洛杉磯時報 》:

"Because Nine is a musical, it would help if your leading man could sing. ... Love Daniel Day-Lewis, excellent racing shirtless through the forest, but a song-and-dance man he is not."


先申報我是 Daniel Day-Lewis 的粉絲,我想說兩粒鐘的戲我偶像唔知有無唱加跳多過15分鐘,套戲唔啱睇咁入佢數法,我肉赤的。

真係要揀最陀衰家演員,我會義無反顧地投 Penelope Cruz ( 彭妮露.古絲 ) 一票。又係做神經質情婦又係露肉,懨悶不特止,更難明的是,為什麼導演覺得她那副不理身世贅肉滿盈鬆泡泡的外型可以勝任。

同是女演員,大彭小姐一倍的蘇菲亞羅蘭搶鏡得多了。 羅蘭姐,真是攞命的優雅。

整套戲我最喜歡的片斷,是 Daniel Day-Lewis 駛着開蓬小跑車往 Bellavista避靜途中,忽地掟了一個急彎,鏡頭拉開,是藍天碧海依山而行的意大利沿海公路,遠景是層層疊疊的海邊度假別墅。

多麼上世紀60年代的意國風情。戲裡面 Daniel Day-Lewis 飾演的大師級導演拍不成的電影 Italia,不應該就是這樣子麼?

沒有留言: