2010年4月20日星期二

各位觀眾,唔該肅靜!

做了《香港藝術節》及《香港國際電影節》兩個大型文化活動捧場客這麼多年,今年的觀眾最是令我失望。

《香港藝術節》我看過的五場表演之中,有四場不時受到鄰座聲浪滋擾,《香港國際電影節》我看了廿多場,也有四、五場戲遇到不大為人着想的觀眾。有時是問劇情 ( “媽咪,佢哋講緊乜?” ),有時即場旁述 ( “ 咦, 佢哋出咗去...” “ 啊,佢哋番嚟喇!” ),有時情不自禁 ( “ 劇情咁似我同我老公嘅!” ),有時是淨係想八 ( “ 嘩,跳到成個背脊出晒汗!” )。有些我聽唔明,因為係講俄文和法文;有些我聽唔到,淨係感覺到後座不斷傳來低頻聲浪吱吱唚;少不了的,還有拿零食吃時錫紙袋咔嚓咔嚓的聲音。

政府年中拍那麼多電視宣傳片,由去行山要點着衫到去街市買雞唔好吹雞屁股,應有盡有,如果可以多拍一條,教育入場看戲及各類文化藝術節目的觀眾須保持肅靜,以免騷擾其他人欣賞節目的情緒,那便功德無量矣。

依家拍得嚟差唔多了,否則的話,日後西九建好了一大批國際級表演場地,卻沒有懂得尊重表演者、尊重他人的觀眾,將會是國際級大災難。

P.S. 也想和那些喜歡一邊看一邊傾的觀眾說,其實,你們是可以選擇去香港大球場、花墟及修頓球場的,這類場地絕對歡迎一路看一路講,重可以食雞脾熱狗同甜筒兼支持香港足運,一舉多得。一於咁話啦!好嗎?

沒有留言: