2010年10月11日星期一

救命呼叫

Call centre 譯作 “ 呼叫中心 ” 已經非常救命的了,更要命的是有關人等無時無刻奪命追魂 call式狠狠地兜生意。


各位阿哥阿姐,我知道份工唔易做,我一向都以禮相待,所以當我向素未謀面的你講完:“ 唔好意思,我唔需要。” 之後,聽到你態度差勁的回應,真有點覺得你傷害了我的感情。


譬如,你可唔可以唔急不及待 cut 我綫呢?我都聽你 ( 雖則你們通常都𦧲晒脷地、或含住粒欖核地講你代表嗰間公司名 ) 講晒開場白先啦。又或,我講罷 “ 唔需要” 之後,你又駛唔駛惡死能登咁搶白我:“ 小姐,你究竟唔需要啲咩呀?!” 阿姐,查實你有冇係咁易諗過,有冇人會因為畀你搶完白深覺非常無癮後會聽你講落去的呢? 更有甚者,有人試過說完 “ 唔需要 ” ,立刻又收多一次 “ 懲罰性 ” 來電。同理,決定唔幫襯的唔會因為閣下處事手法乞人憎而幫襯的,何不慳番時間和唇舌,打畀另一個?至少,相對前者9成9再度被拒絕的牌面看來,後者成功率有50%,值博程度高出太多。


沒有留言: