2010年10月17日星期日

不算無聊

雖然很少無端和人搭訕,搭的士有時也會遇着啱傾的司機先生,一程車時間轉眼便過。


昨天傍晚,甲蟲忽然開不動,在的士上致電車房師傅。可能聽得出我有點焦慮,司機先生待我收綫之後,笑容滿面對着倒後鏡向我說不礙事的,電池用久了便如是。臨下車,他轉過頭再次叮囑:“ 得㗎喇,換個電池攪掂。” 我趕忙連聲多謝。


另一個周末中午,購物完畢順手買了便當回家吃。司機伯伯說剛放低一個外賣奶茶回家嘆的客人,然後講起食經來。他說住在鰂魚涌,最喜歡搭一程電車到筲箕灣買餸,又平又靚。


又有一次,的士給踩着黃線的大巴士堵着,我講起近年駕駛者愈來愈不為其他人着想,包括他們的行家作興停在路中心、彎位或紅綠燈前上落客,司機先生深有同感。不知何故聊呀聊,聊到他的家事來。


司機先生說本行是判頭,十多年前香港工程買少見少,他便索性退休,閒時做的士替更。


前幾年女兒大了,大學畢業,開始囉嗦:“ 老豆,溫家寶一日做幾個鐘?”


“ 我諗8個鐘吧。”


“ 克林頓呢?”


“ 都有8個鐘啩。”


“ 咁你呢,老豆?”


“ 我咪係為咗呢個女,勤力啲做嘢囉。” 司機先生四萬咁口。


“ 你個女又乖又伶俐。”


“ 我細佬個女重叻,由細到大考第一。拿了獎學金去牛津讀法律,初時辛苦到喊,佢老豆肉赤叫佢番嚟喇,佢話人哋讀到佢冇理由讀唔到。”


“ 但係克林頓都係攞獎學金去嗰度讀的,你話啲學生幾猛! ”


“ 前幾年佢畢咗業喇,而家喺英國做嘢。”


太好聽了。


差啲想唔落車。

沒有留言: