2010年11月27日星期六

本性


女人,大概都是天生購物狂。MM 今年的聖誕禮物,由於高出我們的預算極大百分比,她必需動用大筆積蓄加錢換購。不等我陳以利害,她已經眼都唔駛眨一下義無反顧地 say “yes”。


今夜,我的死黨 L 甫從悉尼返港,機鐵車門還未關上便給我傳短訊:聖誕禮物辦妥,在哪兒交收?


算 MM 走運,恰巧我在中環附近,直情是 perfect timing。


這份聖誕禮物,我不得不說, MM 其實選得很有眼光。因為呢對 UGG,我都可以着。


3 則留言:

匿名 說...

廿四孝媽媽: 對鞋好靚呀!真係辛苦晒...am sure MM will feel super warm!Winnie

Cynthia Lau 說...

MM 覺得 super cool 就真! 呢兩日廿幾度,都係咁着住出街,話一D都唔熱喎...

匿名 說...

haha...唔熱,唔熱,cool就得啦!