2013年3月13日星期三

野獸都市


今天最大成就,是被電訊公司客戶服務部及營業部當人球拋來拋去,並用聽落似人聲其實係 loop tape,不斷重複 “ 經理不在,請留電話替你跟進” 但永無下文的廢話耍足兩個多月後,終於成功令他們承認賬單出錯,收多了的308元毋須繳付。

不計過去兩個月花掉的時間,今天早上,我要發晒爛渣拒絕收線,經左接右駁,並將事件覆述N次給N個人之後,用了足足45分鐘,感謝上天,終於撥亂反正。 

為這件事花這些時間,究竟我係咪儍咗?我諗我係。

原因係我搞唔清楚,喺21世紀國際大都會,點解發老脾鬧人比講理由更 work?一間有能力將人與人的距離縮短至8個號碼的電訊公司,又點解需要兩個月才找到一個負責人為客戶一個簡單問題提供答案?

我們,是不是愈活愈回去了?

沒有留言: