2009年9月24日星期四

今時今日嘅服務態度

不知道是不是因為好運,今次在台北搭了幾程的士,不論長途短途,遇到的司機先生全都友善有禮。

有一輛前座背面更貼有十大服務保障,隸屬於 “台灣大車隊” ,絕對有 consumer insight,樣樣都啱聽。其中有幾項充滿台灣特色,包括:

02. 不在車內吃檳榔;
06. 不談政治; 及
07. 不談宗教。

而第 10 項 -- 依乘客意願指定電台收聽, 簡直就是以客為尊的典範。

在香港,莫講無得揀電台,做乘客的分分鐘要收聽埋司機先生的私事,老友吹水還可,有時和電話另一端鬼咁寃氣,我直情覺得自己坐喺度阻 “訂”。

說回載我的那位 “台灣大車隊” 司機先生,第一至九項做足,至於第十項,是我沒行使我的權利,不過他亦沒有開收音機,所以總括一句,我給他10分滿分。

回到香港,在機鐵站轉的士回家,那位仁兄聽完地址,就開始口噏噏好似唸驅魔咒般𠲖𠲖吟吟,架車行兩步拋一拋,一唔係就玩飄移,今時今日竟然重有呢種 literally 令我反胃嘅服務態度,劉華,你係咪要再度出場加多兩錢肉緊做番啲嘢呢?

(點擊圖片放大)

沒有留言: