2009年10月6日星期二

周融又係邊位

乜周生你喺現場聽到甘乃威點同女助理傾偈咩?就憑你自翎有幾熟悉男人心態,就可以用權威口吻,老作有可能 “表示過好感” 但無用過 “愛” 字嘅對白,之後並以憐憫的姿態說這些對話會對甘太傷害有幾大嗎?

周生你自認老手有關經驗自然無人會有異議,但周融不代表甘乃威,你的經驗不能代表事實真相,怎能自說自話之後再下定論認為甘乃威已對其妻做成傷害?

反而閣下在今早《千禧年代》節目內,左一句“未必係愛,可能係慾”,右一句同女助理表示好感,“離婚啦!”,充滿挑釁性,簡直惟恐天下不亂,你對甘乃威的太太,刀刀見血,這才是真正殘忍!

閣下今早言論充滿歧視性語言,甚麼“黎明同劉德華追你就話話畀人聽啫,車!咁嘅樣...” 咁周生你係咪認為人人生而平等,不過冇咁靚仔嘅就註定低人一等冇運行?重有,周生你咁講,好似講到女人個個都係以貌取人咁,真實世界已經有好多實例話畀你聽你咁講錯得好交關。

做時事評論節目唔同喺茶樓同 friend 吹水,聽眾想聽的是客觀持平以及基於事實的分析,而唔係嗰隻“你話我話啦”、“呢家嘢我最有經驗”、“唔好話我睇死佢...” 等情感主導的閒話,又如 “你信一樣嘢啦,《蘋果》係最清楚呢單嘢嘅報紙...”

周生,你又冇理據話畀我哋聽為何《蘋果》最清楚呢單嘢,我哋又點可以無喇喇你話係我哋就信呢?

周融,請做回你的時事評論員角色,可以嗎?


相關連結:

香港電台《千禧年代》(6.10.2009)

沒有留言: