2013年3月7日星期四

開心掌舵人


載我的的士司機先生必定是天生笑底。我一上車他便嘰嘰呱呱說過不停,由長實剛公布減價一成賣樓問我點睇開始,一路點評時事一路笑,還說經常有政界名人搭他的車。因為他敬重長毛,所以載他那程唔收佢錢。

咁你對“佔領中環”點睇?我問。

其實,我係明知故問的。

“ 贊成!” 司機先生用一點都不激動的語氣笑着回覆我。

“有幾激啫。”

啊呀收到。

除了講政治,我還懷疑司機先生懂看相。他講講吓忽然遞給我一張名片:“ 去試吓幫襯呢間豬肉舖啦,開咗冇幾耐,就在這兒對落一條街。 賣本地豬, 所以冇落瘦肉精, 亦唔駛擔心飼料會落啲乜乜物物 ,貴係貴啲,但勝在夠肉味,食落去似番食豬肉就夠正啦。元朗農場養的,冇剩番幾間了。你知啦,養豬牌畀政府收吓收吓,就嚟冇晒㗎嘞。”

“ 支持吓佢哋啦,佢啲貨貴,我驚佢哋做唔住呀!”

“ 喜歡吃牛腩的話,去呢間啦。” 他又去找另一張名片。“ 在北角,新開的。我食過,好食過你數得出最出名嗰幾間。支持下佢哋啦,我最支持呢類小舖頭的。”

跟著慨歎內地來港的蔬菜質素每況愈下,作興把便宜貨傾銷過來。“幾十蚊一噸,別吃。”  然後千叮萬囑我不要買廿多塊便可以原條拎走的 “魚立” 魚。

我邊聽邊點頭,並認真地向他請教:“ 咁去邊度買菜同魚好?”

“ 冇㗎嘞,食少啲啦!”

唓!

沒有留言: